Grupu nodarbību grafiks - TuffStuff
16915
page-template-default,page,page-id-16915,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-1.0,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Grupu nodarbību grafiks

Legs/Butt+CORE – Vidējas intensitātes nodarbība, kurā ietilpst speciāli vingrojumi ķermeņa problēmzonām. Īpaši koncentrējoties uz – kāju, sēžas un vēdera muskuļu nostiprināšanu. Rezultātā ir iespējams gan nokristies svarā, gan nostiprināt sēžas un korsetes muskulatūru. Īpašais vingrojumu komplekss speciāli izstrādāts maksimāla efekta iegūšanai – veselīgam un tvirtam ķermenim. Nodarbība sastāv no muskuļu un izturības trenēšanas, kā arī stiepšanās.

 

Apļa treniņš– Vidējas un augstas intensitātes treniņš, kurā iekļauti spēka, kardio un izturības vingrojumi visām muskuļu grupām. Aplis sastāv no vairākiem vingrojumiem ar dažādu inventāru. Ndarbības laikā tiek veikti vairāki apļi, un tās mērķis ir nostiprināt un palielināt spēku un iztrību.

 

TRX treniņš – piekares treniņsistēma ir viens no jaunākajiem un efektīvākajiem treniņa konceptiem pasaulē. Treniņsistēma attīsta lokanību, spēku, izturību, īpaši stabilitāti un dziļo muskulatūru (corestability). Uzlabojas arī locītavu stabilitāte un mobilitāte, stāja, samazinās traumu risks. Treniņš, kurā galvenais slodzes elements ir katra lietotāja ķermeņa svars. Veicot pat ļoti vienkāršus vingrinājumus, ir jānotur ķermeņa poza un stabilitāte, kas savukārt liek darboties dziļajai muskulatūrai, tādēļ treniņš ir īpaši efektīvs.To variāciju ir simtiem – var attīstīt gan muskuļu spēku, gan lokanību, gan līdzsvaru, gan nodarbināt dziļo muskulatūru. Turklāt sistēma piemērota kā iesācējiem, tā profesionāļiem.

 

Rise&Shine-Rīta trenišņš kurā iekustēsimies jaunai dienai.Nodarbība paredzēta visām vecuma grupām ar dažādu sagatavotību.

 

Kalanētika –  Vingrošanas sistēma, kas apvieno dažāda rakstura spēka un stiepšanās vingrojumus. Nodarbības laikā izmantojot tikai savu ķermeņa svaru. Kalanētikas vingrojumu IEDARBĪBA: – trenē, tonizē un nostiprina dziļo muskulatūru, iegurņa un vēdera muskulatūru, augšstilbu un muguras muskulatūru, gūžu un sēžas muskulatūru, roku un plecu muskulatūru; – attīsta līdzsvaru; – veido pareizi stāju; – uzlabo pašsajūtu un vispārējo veselības stāvokli; – mazina muguras sāpes. Kalanētika ir domāta gan sievietēm, gan vīriešiem, bez vecuma ierobežojuma. Īpaši ieteicama cilvēkiem ar mazkustīgu dzīvesveidu, muguras problēmām, pēc dažādām traumām.

 

GRIP – Grupu treniņš ar svara stieni muskuļu reljefam. Individuāli pielāgojams svars ļaus noslogot visas ķermeņa muskuļu grupas, un, pakāpeniski palielinot intensitāti, virzīties uz nosprausto mērķi. Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.

 

Dinamika – Treniņu mērķis ir radīt daudzpusīgi attīstītu ķermeni, kas gatavs visam – lēkt, celt, mest, skriet…. Lai panāktu šo mērķi mēs izmantojam dažāda veida inventāru, strādājam ar ķermeņa svaru, veicam funkcionālas kustības dažādās intensitātēs, kā arī stiprinām dziļo muskulatūru.

 

Aktīvā joga – Aktīvā nenozīmē intensīvā! Šeit āsanu izpildei tiks izmantots minimāls palīgmateriālu daudzums. Daudz aktīvu un plūstošu āsanu pāreju no vienas otrā. Akcentēts darbs uz izturību un spēku.

 

Klasiskā hatha-joga – Uzmanība vairāk tiks vērsta uz smalkāku āsanu struktūru un tehnikas izpildi. Daudz āsanu tieši mugurkaula un iegurņa līnijas stiprināšanai. Lēns nodarbības izpildes temps. Paredzēta lielāka palīgmateriālu izmantošana.

 

Strečinga joga – Strečings nenozīmē nostāties špagatā, bet gan jogas nodarbību forma, kur dziļāk darbs būs vērsts ķermeņa iekšējo un ārējo muskuļu grupu stiepšanai. Āsanu izpilde tiks papildināta ar atbilstošiem vingrinājumu kompleksiem. Vidējs nodarbību temps.

 

Jogas minī grupa – Audzēkņu skaits no 4.-6. Tas ir optimāls risinājums tiem, kas mūsdienu dinamiskajā un stresa pārpilnības laikmetā grib ātri un efektīvi nostiprināt veselību un iegūt patstāvīgi paaugstinātu dzīves tonusu. Minī grupās, nelielā audzēkņu skaita dēļ, katram ir iespēja pievērst pastiprinātu uzmanību, un koriģēt āsanu izpildes formu sava ķermeņa fiziskajām un psiholoģiskajām īpatnībām. Spēcīga motivācija, augsta disciplīna un garantēts rezultāts!

 

Individuālā joga – Ļoti personiski, pamatīgi un padziļināti. Pie audzēkņa mājās vai jogas zālē, izvēloties savām iespējām atbilstošu laiku.

 

Capoeira – Brazīļu izcelsmes cīņas māksla, kas sevī ietver deju, mūziku un filozofiju – apvienoti, tie ļauj pilnveidot gan garu, gan ķermeni. Šis cīņas veids ir unikāls ar tā zemajām, ātrajām un sarežģītajām kustībām, ko netrenēts cilvēks nespētu izdarīt.  Capoeira mūsdienās ir ne tikai cīņas māksla, ar kuras palīdzību aizstāvēt sevi, bet arī interesants un aizraujošs veids, kā uzlabot sava ķermeņa fizisko un garīgo sagatavotību. Šajā brazīļu izcelsmes cīņas mākslā figurē ne tikai sitieni un izvairīšanās paņēmieni, bet arī akrobātiski elementi, brazīļu tradicionālās dejas, dziesmas portugāļu valodā un dažādu muzikālo instrumentu apgūšana. 

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu lietošanai TuffStuff.lv. Uzzināt vairāk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close