Grupu nodarbību grafiks - TuffStuff
16915
page-template-default,page,page-id-16915,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-1.0,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Grupu nodarbību grafiks

Full Body Workout – Treniņš ar mērķi attīstīt spēku un izturību, kā arī samazināt ķermeņa svaru.Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.

 

Functional training – Dinamiska treniņprogramma ar vidēju-augtu slodzi, kurā odarbina visu ķermeni. Uzlabo ķermeņa plastiku, līdzsvaru un koordināciju. Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.

 

Legs/Butt+CORE – Vidējas intensitātes nodarbība, kurā ietilpst speciāli vingrojumi ķermeņa problēmzonām. Īpaši koncentrējoties uz – kāju, sēžas un vēdera muskuļu nostiprināšanu. Rezultātā ir iespējams gan nokristies svarā, gan nostiprināt sēžas un korsetes muskulatūru. Īpašais vingrojumu komplekss speciāli izstrādāts maksimāla efekta iegūšanai – veselīgam un tvirtam ķermenim. Nodarbība sastāv no muskuļu un izturības trenēšanas, kā arī stiepšanās.

 

Apļa treniņš– Vidējas un augstas intensitātes treniņš, kurā iekļauti spēka, kardio un izturības vingrojumi visām muskuļu grupām. Aplis sastāv no vairākiem vingrojumiem ar dažādu inventāru. Nodarbības laikā tiek veikti vairāki apļi, un tās mērķis ir nostiprināt un palielināt spēku un iztrību.

 

TRX treniņš – piekares treniņsistēma ir viens no jaunākajiem un efektīvākajiem treniņa konceptiem pasaulē. Treniņsistēma attīsta lokanību, spēku, izturību, īpaši stabilitāti un dziļo muskulatūru (corestability). Uzlabojas arī locītavu stabilitāte un mobilitāte, stāja, samazinās traumu risks. Treniņš, kurā galvenais slodzes elements ir katra lietotāja ķermeņa svars. Veicot pat ļoti vienkāršus vingrinājumus, ir jānotur ķermeņa poza un stabilitāte, kas savukārt liek darboties dziļajai muskulatūrai, tādēļ treniņš ir īpaši efektīvs.To variāciju ir simtiem – var attīstīt gan muskuļu spēku, gan lokanību, gan līdzsvaru, gan nodarbināt dziļo muskulatūru. Turklāt sistēma piemērota kā iesācējiem, tā profesionāļiem.

 

Kalanētika –  Vingrošanas sistēma, kas apvieno dažāda rakstura spēka un stiepšanās vingrojumus. Nodarbības laikā izmantojot tikai savu ķermeņa svaru. Kalanētikas vingrojumu IEDARBĪBA: – trenē, tonizē un nostiprina dziļo muskulatūru, iegurņa un vēdera muskulatūru, augšstilbu un muguras muskulatūru, gūžu un sēžas muskulatūru, roku un plecu muskulatūru; – attīsta līdzsvaru; – veido pareizi stāju; – uzlabo pašsajūtu un vispārējo veselības stāvokli; – mazina muguras sāpes. Kalanētika ir domāta gan sievietēm, gan vīriešiem, bez vecuma ierobežojuma. Īpaši ieteicama cilvēkiem ar mazkustīgu dzīvesveidu, muguras problēmām, pēc dažādām traumām.

 

GRIP – Grupu treniņš ar svara stieni muskuļu reljefam. Individuāli pielāgojams svars ļaus noslogot visas ķermeņa muskuļu grupas, un, pakāpeniski palielinot intensitāti, virzīties uz nosprausto mērķi. Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.

 

Dinamika – Treniņu mērķis ir celt ķermeņa darbspējas un radīt daudzpusīgi attīstītu ķermeni, kas gatavs visam – lēkt, celt, mest, skriet… Lai panāktu šo mērķi mēs izmantojam dažāda veida inventāru, tajā skaitā svaru bumbas, TRX, pretestības gumijas u.c., strādājam ar ķermeņa svaru, veicam funkcionālas kustības dažādās intensitātēs, kā arī stiprinām dziļo muskulatūru. Solījums – katrs treniņš būs atšķirīgs un sniegs jaunus izaicinājumus!

 

Capoeira – Brazīļu izcelsmes cīņas māksla, kas sevī ietver deju, mūziku un filozofiju – apvienoti, tie ļauj pilnveidot gan garu, gan ķermeni. Šis cīņas veids ir unikāls ar tā zemajām, ātrajām un sarežģītajām kustībām, ko netrenēts cilvēks nespētu izdarīt.  Capoeira mūsdienās ir ne tikai cīņas māksla, ar kuras palīdzību aizstāvēt sevi, bet arī interesants un aizraujošs veids, kā uzlabot sava ķermeņa fizisko un garīgo sagatavotību. Šajā brazīļu izcelsmes cīņas mākslā figurē ne tikai sitieni un izvairīšanās paņēmieni, bet arī akrobātiski elementi, brazīļu tradicionālās dejas, dziesmas portugāļu valodā un dažādu muzikālo instrumentu apgūšana. 

 

Pilates – treniņsistēma, kas vērsta uz dziļo un mazo muskuļu nostiprināšanu. Palīdz veidot staltu stāju, grāciju un slaidu augumu, kā arī atbrīvoties no sasprindzinājuma un dienas laikā uzkrātā stresa. Nav nepieciešama iepriekšēja sagatavotība.

 

JOGA – Ashtanga Vinyasa  Yoga. Moderns jogas paveids, kur kustība tiek sinhronizēta ar elpu. Tā ietver sevī visu tipu pozas (asanas): noliecieni uz priekšu, atpakaļ, vēdera muskulatūras un ķermeņa centra stiprinošas, savērpšanās un apgrieztās.  Vinyasa tulkojumā no sanskrita nozīmē savienojums (trīs asanu sērija, kas ir daļa no saules sveiciena) Vinyasa palielina izturību, spēku  un lokanību, aktivizē prātu, kā arī atbrīvo no slinkuma!

 

Ārstnieciskā vingrošana grupā – nodarbībās tiek veikti vispārattīstoši, dinamiski, izometriski, līdzsvara/koordinācijas un stiepjoši vingrojumi, kuri nostiprina mazās,lielās un dziļās ķermeņa muskuļu grupas, stabilizē locītavas un mazina muskuļu disbalansu. Ārstnieciskā vingrošana uzlabo stāju, mazina sāpes, uzlabo asinsrites, elpošanas un gremošanas orgānu darbību, uzlabo locītavu kustīgumu, uzlabo nervu sistēmas darbību, attīsta koordināciju un līdzsvaru. Nodarbībā tiek izmantots mazais inventārs: vingrošanas bumbas (mazas,lielas), nūjas, hanteles, gumijas, līdzsvara virsmas. Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan cilvēkiem ar iepriekšēju pieredzi.

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu lietošanai TuffStuff.lv. Uzzināt vairāk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close