Grupu nodarbību grafiks - TuffStuff
16915
page-template-default,page,page-id-16915,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-1.0,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Grupu nodarbību grafiks

 

CARDIO+POWER-Ātrākais un efektīvākais veids slaida auguma iegūšanai. Kardio, spēka un izturības attīstoša nodarbība. Intervāla slodze, kur aerobā slodze mijas ar spēka vingrinājumiem. Nobeiguma daļā vēdera preses un muguras muskulatūras attīstoši vingrinājumi.

Funkcionālais TRX treniņš-TRX piekares treniņasistēma attīsta lokanību, spēku, izturību, īpaši stabilitāti un dziļo muskulatūru. Uzlabojas arī locītavu stabilitāte un mobilitāte, stāja, samazinās traumu risks. Treniņa laikā kā “smagums” tiek izmantots gan sava ķermeņa svars gan arī papildus inventārs. Veicot pat ļoti vienkāršus vingrinājumus, ir jānotur ķermeņa poza un stabilitāte, kas savukārt liek darboties dziļajai muskulatūrai, tādēļ treniņš ir īpaši efektīvs.

Legs/Butt+CORE-Nodarbība kurā lielākoties pievērsīsim uzmanību kāju, sēžas,vēdera un muguras muskulatūrai. Nodarbībā izmantojam gan ķermeņa svaru, gan dažādu sporta inventāru.

Funkcionālais treniņš– Nodarbības nosaukums izsaka galveno ideju – pielietotie vingrojumi palīdz sagatavot ķermeni kustībām, ar kurām saskaramies ikdienas dzīvē, t.sk. bieži arī negaidītām . Treniņš ietver dažādu slodzi – spēkam un izturībai, veiklībai un lokanībai, darbs gan ar paša ķermeņa svaru, gan ar papildus inventāru.

POWER– Spēka treniņš akcentēts uz visa ķermeņa stiprināšanu, tonizēšanu, spēka – izturības paaugstināšanu. Nodarbība kurā izmantosim visdažādāko sporta inventāru. Liels atkārtojumu skaits liks taukiem degt un veidoties muskuļu reljefam. Piemērots gan sievietēm, gan vīriešiem.

Apļa treniņš– Vidējas un augstas intensitātes treniņš, kurā iekļauti spēka, kardio un izturības vingrojumi visām muskuļu grupām. Aplis sastāv no vairākiem vingrojumiem ar dažādu inventāru. Ndarbības laikā tiek veikti vairāki apļi, un tās mērķis ir nostiprināt un palielināt spēku un iztrību.

TRX treniņš-Tā ir īpaša un efektīva metode funkcionālajam treniņam. Tā ir revolucionāra metode, kura balstās, uz katra lietotāja ķermeņa svaru un trenē visas ķermeņa muskuļu grupas.Piekares treniņu sistēma trenē gan ķermeņa pamatmuskuļus, gan dziļo muskulatūru, attīsta visu ķermeni un uzlabo stāju.Nodarbība ir piemērota cilvēkiem ar jebkuru fiziskās sagatavotības līmeni, tā efektīvi vairo spēku, veicina izturību, attīsta elastību un līdzsvaru.

Rise&Shine-Rīta trenišņš kurā iekustēsimies jaunai dienai.Nodarbība paredzēta visām vecuma grupām ar dažādu sagatavotību.

Strong&Toned – Spēka treniņš visam ķermenim, kas paredzēts muskulatūras tonizēšanai, kā arī spēka un izturības attīstīšanai. Treniņos tiks variēta gan atkārtojumu, gan apļa treniņa metode, izpildot vingrinājumus gan ar personīgo svaru, gan inventāru.

Kalanētika –  Vingrošanas sistēma, kas apvieno dažāda rakstura spēka un stiepšanās vingrojumus. Nodarbības laikā izmantojot tikai savu ķermeņa svaru. Kalanētikas vingrojumu IEDARBĪBA: – trenē, tonizē un nostiprina dziļo muskulatūru, iegurņa un vēdera muskulatūru, augšstilbu un muguras muskulatūru, gūžu un sēžas muskulatūru, roku un plecu muskulatūru; – attīsta līdzsvaru; – veido pareizi stāju; – uzlabo pašsajūtu un vispārējo veselības stāvokli; – mazina muguras sāpes. Kalanētika ir domāta gan sievietēm, gan vīriešiem, bez vecuma ierobežojuma. Īpaši ieteicama cilvēkiem ar mazkustīgu dzīvesveidu, muguras problēmām, pēc dažādām traumām.

GRIP – Grupu treniņš ar svara stieni muskuļu reljefam. Individuāli pielāgojams svars ļaus noslogot visas ķermeņa muskuļu grupas un pakāpeniski palielinot intensitāti virzīties uz nosprausto mērķi. Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu lietošanai TuffStuff.lv. Uzzināt vairāk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close